Every Day: 08:00 - 21:00
+30 2105245817-8

POS

1. EN TITLE

EN CONTENT

2. Από που μπορώ να παραλάβω το POS;

Σας παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής είτε:

από το Κεντρικό Κατάστημα του Ιδρύματος , στην διεύθυνση Μενάνδρου 57 & Βηλαρά, Τ.Κ. 10437 κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος (09:00 – 17:00) .
μέσω εταιρείας courier στην δηλωμένη διεύθυνση της επιχείρησής σας.

Αναλυτικά , για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 2144052200 (εσωτ. 300 ) Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00

3. Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης του POS σε δηλωμένη διεύθυνση από μένα;

Φυσικά, υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης pos στη δηλωμένη διεύθυνση της επιχείρησής σας. Η παράδοση θα πραγματοποιηθεί από εταιρεία courier.

Για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 2144052200 (εσωτ. 300 ) Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00

4. Γιατί με συμφέρει να νοικιάσω / αγοράσω POS από το Ίδρυμα σας;

Τα οφέλη για εσάς & την επιχείρησή σας :

– Αύξηση των πωλήσεων με την προσέλκυση νέων πελατών και τη διατήρηση των υφιστάμενων,

– Γρήγοροι διακανονισμοί συναλλαγών,

– Ελεύθερη και αποτελεσματική διαχείριση μετρητών και εξοικονόμηση χρημάτων με τη μείωση του κόστους διαχείρισης μετρητών,

– Τηλεφωνική βοήθεια για τεχνικά θέματα, καλώντας τους τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στο POS,

– Δωρεάν εκπαίδευση για όλο το προσωπικό που χειρίζεται τα POS.

– Ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική

– Αποδοχή καρτών διαφόρων σχημάτων ( χρεωστικές, πιστωτικές με τα σήματα διαφόρων καρτών Mastercard, Visa ) – check αν έχουμε κ άλλα

– Τεχνική & τηλεφωνική υποστήριξη σε περίπτωση εγκατάστασης, βλάβης ή τυχόν προβλήματος

Εάν είστε επιχειρηματίας – Μάθετε περισσότερα

5. Τι πρέπει να προσκομίσω για την ενοικίαση/ αγορά POS;

Για την ενοικίαση ή αγορά τερματικού pos θα χρειαστεί να τηρείτε στο Ίδρυμα Λογ/μό Πληρωμών .

Για να ενημερωθείτε για τα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα πατήστε εδώ

6. Ποιο είναι το μηνιαίο κόστος χρέωσης POS;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά εδώ (κατεβαίνει σε pdf ο τιμοκατάλογος).

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 ή και στο δίκτυο των καταστημάτων μας

7. Σε περίπτωση βλάβης του POS μου που απευθύνομαι;

Σε περίπτωση βλάβης του POS , μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο : 21 1104 9900 και θα εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία συντήρησης και υποστήριξης που υποστηρίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των POS για παροχή καθοδήγησης και της επίλυσης των προβλημάτων σας .
Η εταιρεία λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας και καθ΄όλη την διάρκεια του 24 ώρου.

8. Με ποιόν επικοινωνώ για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ενοικίαση / αγορά POS;

Για οποιαδήποτε πληροφορία και ενημέρωση σχετικά με την απόκτηση των τερματικών συσκευών POS μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα εξυπηρετήσης τηλεφωνικά στο 214 4052200 ( εσωτ. 300 ) Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00

ή
να απευθύνετε σχετικό e-mail στο support@intelexpress.gr

ή να επισκεφτείτε το κεντρικό κατάστημα του Ιδρύματος στη διεύθυνση:
Μενάνδρου 57 & Βηλαρά , 10437 Αθήνα , Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00