Every Day: 08:00 - 21:00
+30 2105245817-8

Λογαριασμοί Πληρωμών

Για τις καθημερινές  ανάγκες της επιχείρησής σας μπορείτε να χρησιμοποιείτε εύκολα, γρήγορα, με ασφάλεια και σε ένα πολύγλωσσο περιβάλλον την web εφαρμογή  όλο το 24ωρο και οποιαδήποτε στιγμή σας εξυπηρετεί.

Το μόνο που χρειάζεται είναι η απόκτηση ενός εταιρικού Λογαριασμού Πληρωμών. Επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα του Δικτύου μας ( link καταστημάτων ΜΟΝΟ  ) και οι εκπρόσωποί μας θα σας ενημερώσουν για όλες τις δυνατότητες  και τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας μας.

Χρήσιμες πληροφορίες για το άνοιγμα εταιρικού ΛΠ

Απαραίτητα Νομιμοποιητικά έγγραφα

Αναλόγως του τύπου της επιχείρησής σας θα χρειαστεί να μας προσκομίσετε

Ανώνυμες εταιρείες (ΑΕ)

1. Καταστατικό ΑΕ ή τυχόν τροποποιημένο Καταστατικό ( σε περίπτωση που έχει γίνει τροποποίηση καταστατικού τότε χρειαζόμαστε επιπλέον: Πρόσφατη Βεβαίωση Επιμελητηρίου για τις τροποποιήσεις – αλλαγές του καταστατικού).
2. Πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης του ΓΕΜΗ, πρόσφατης ημερομηνίας
3. Οικονομικά στοιχεία επιχείρησης (Έγγραφο Ε3)
4. Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων.
5. Πρόσφατη βεβαίωση περί μη πτώχευσης εταιρείας και εταίρων μη εκκαθάρισης, μη αναγκαστικής διαχείρισης, πτωχευτικού διακανονισμού, παύσης εργασιών, κήρυξης αναστολής πληρωμών ή άλλη παρόμοια κατάσταση από το αρμόδιο Πρωτοδικείο.
6. Αντίγραφο Πρακτικού Διοικητικού Συμβουλίου (εάν υπάρχει μεταβολή στη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου, πρέπει να προσκομιστεί η απόφαση από την οποία προκύπτει η μεταβολή
7. Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης( εάν το μέλος έχει αντικατασταθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο.
8. Πρόσφατης ημερομηνίας δήλωση, υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας που να αναφέρει εάν η εταιρία είναι ή όχι εισηγμένη στο ελληνικό χρηματιστήριο ή σε χρηματιστήριο άλλου κράτους.
9. Πρόσφατης ημερομηνίας δήλωση, υπογεγραμμένη από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας που να αναφέρει τα ονοματεπώνυμα ή τις επωνυμίες των μετόχων της εταιρείας, τις μετοχές που κατέχει έκαστος μέτοχος και το ακριβές ποσοστό του (επί τοις εκατό) στο μετοχικό κεφάλαιο, κατά την ημερομηνία υποβολής των εγγράφων νομιμοποίησής της, άλλως ακριβές αντίγραφο, φέρον πρόσφατη ημερομηνία, από το Βιβλίο των Μετοχών της εταιρείας.
10. Πρόσφατης ημερομηνίας δήλωση του νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας περί του/των φυσικού/ών προσώπου/ων -πραγματικού δικαιούχου/χων των μετοχών της, δηλαδή να αναφέρει το ή τα φυσικά πρόσωπα στα οποία τελικά ανήκει η εταιρεία ή τα οποία ελέγχουν αυτή διά της κατοχής ή του ελέγχου αμέσως ή εμμέσως ικανού ποσοστού των μετοχών ή των δικαιωμάτων ψήφου ή άλλων ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων αυτής, μεταξύ άλλων και μέσω μετοχών στον κομιστή ή μέσω ελέγχου με άλλα μέσα.
11. Πιστοποιητικό περί δικαστικής φερεγγυότητας της εταιρίας, μη υπαγωγής σε πτωχευτικό συμβιβασμό, παύση εργασιών, σε δήλωση αναστολής πληρωμών ή άλλη ανάλογη κατάσταση, περί μη εκκαθάρισης, μη υπαγωγής σε αναγκαστική διαχείριση ή άλλη ανάλογη κατάσταση.\

Εταιρίες Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ)

1. Καταστατικό ή τυχόν τροποποιημένο Καταστατικό ( σε περίπτωση που έχει γίνει τροποποίηση καταστατικού τότε χρειαζόμαστε επιπλέον: Πρόσφατη Βεβαίωση Επιμελητηρίου για τις τροποποιήσεις – αλλαγές του καταστατικού).
2. Πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης του ΓΕΜΗ, πρόσφατης ημερομηνίας
3. Πιστοποιητικό περί δικαστικής φερεγγυότητας της εταιρίας, μη υπαγωγής σε πτωχευτικό συμβιβασμό, παύση εργασιών, σε δήλωση αναστολής πληρωμών ή άλλη ανάλογη κατάσταση, περί μη εκκαθάρισης, μη υπαγωγής σε αναγκαστική διαχείριση ή άλλη ανάλογη κατάσταση
4. Οικονομικά στοιχεία επιχείρησης (Έγγραφο Ε3)
5. Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων.

ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (ΙΚΕ)

1. Καταστατικό ή τυχόν τροποποιημένο Καταστατικό ( σε περίπτωση πουέχει γίνει τροποποίηση καταστατικού τότε χρειαζόμαστε επιπλέον: Πρόσφατη Βεβαίωση Επιμελητηρίου για τις τροποποιήσεις – αλλαγές του καταστατικού).
2. Πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης του ΓΕΜΗ, πρόσφατης ημερομηνίας.
3. Πιστοποιητικό περί δικαστικής φερεγγυότητας της εταιρίας, μη υπαγωγής σε πτωχευτικό συμβιβασμό, παύση εργασιών, σε δήλωση αναστολής πληρωμών ή άλλη ανάλογη κατάσταση, περί μη εκκαθάρισης, μη υπαγωγής σε αναγκαστική διαχείριση ή άλλη ανάλογη κατάσταση
4. Πρόσφατης ημερομηνίας δήλωση του νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας περί του/των φυσικού/ών προσώπου/ων -πραγματικού δικαιούχου/χων των εταιρικών μεριδίων της, δηλαδή να αναφέρει το ή τα φυσικά πρόσωπα στα οποία τελικά ανήκει η εταιρεία ή τα οποία ελέγχουν αυτή διά της κατοχής ή του ελέγχου αμέσως ή εμμέσως ικανού ποσοστού των εταιρικών μεριδίων ή των δικαιωμάτων ψήφου ή άλλων ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων αυτής, μεταξύ άλλων και μέσω μετοχών στον κομιστή ή μέσω ελέγχου με άλλα μέσα.
5. Οικονομικά στοιχεία επιχείρησης (Έγγραφο Ε3)
6. Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων.

Ομόρρυθμες και ετερόρρυθμες εταιρείες

1. Καταστατικό ή τυχόν τροποποιημένο Καταστατικό ( σε περίπτωση που έχει γίνει τροποποίηση καταστατικού τότε χρειαζόμαστε επιπλέον: Πρόσφατη Βεβαίωση Επιμελητηρίου για τις τροποποιήσεις – αλλαγές του καταστατικού).
2. Πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης του ΓΕΜΗ, πρόσφατης ημερομηνίας
3. Πρόσφατης ημερομηνίας δήλωση του νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας περί του/των φυσικού/ών προσώπου/ων -πραγματικού δικαιούχου/χων των εταιρικών μεριδίων της, δηλαδή να αναφέρει το ή τα φυσικά πρόσωπα στα οποία τελικά ανήκει η εταιρεία ή τα οποία ελέγχουν αυτή διά της κατοχής ή του ελέγχου αμέσως ή εμμέσως ικανού ποσοστού των εταιρικών μεριδίων ή των δικαιωμάτων ψήφου ή άλλων ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων αυτής, μεταξύ άλλων και μέσω μετοχών στον κομιστή ή μέσω ελέγχου με άλλα μέσα.
4. Οικονομικά στοιχεία επιχείρησης (Έγγραφο Ε3)
5. Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων.
6. Πιστοποιητικό περί δικαστικής φερεγγυότητας της εταιρίας και των εταίρων, μη υπαγωγής σε πτωχευτικό συμβιβασμό, παύση εργασιών, σε δήλωση αναστολής πληρωμών ή άλλη ανάλογη κατάσταση, περί μη εκκαθάρισης, μη υπαγωγής σε αναγκαστική διαχείριση ή άλλη ανάλογη κατάσταση

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να προσκομίσετε τα δικαιολογητικά και του νόμιμου εκπροσώπου ( ή του διαχειριστή της εταιρείας) :

1. Ταυτότητα ή διαβατήριο σε ισχύ
2. Πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ
3. Τελευταίο Εκκαθαριστικό Εισόδημα ή άλλο έγγραφο που να πιστοποιεί το εισόδημά
4. Λογαριασμός κάποιου τηλεφώνου (κινητού ή οικίας).
5. Βεβαίωση Α.Μ.ΚΑ
6. Προσωποιημένη Πληροφόρηση από τον διαδικτυακό τόπο του TAXIS

Ελεύθεροι επαγγελματίες

1. Ταυτότητα ή Διαβατήριο σε ισχύ
2. Πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΚΟ
3. Λογαριασμός τηλεφώνου (κινητού ή οικίας και της επιχείρησης)
4. Τελευταίο Εκκαθαριστικό Εισόδημα ή άλλο έγγραφο που να πιστοποιεί το εισόδημά του
5. Στοιχεία μητρώου από το TAXIS όπου εμφανίζεται η επιχειρηματική δραστηριότητα
6. Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος
7. Κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα (Ε3)
8. Πρόσφατο ΦΠΑ
9. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας

Στην περίπτωση που έχει οριστεί κάποιος διαχειριστής τότε προσκομίζονται επιπλέον δικαιολογητικά από τον νόμιμο εκπρόσωπο, τα οποία διαφέρουν ανάλογα την μορφή που έχει η κάθε εταιρεία. Συγκεκριμένα:

Για τις Ανώνυμες Εταιρείες  Προσκομίζεται:

  • Ανακοίνωση εκπροσώπησης της εταιρείας στο Γ.Ε.ΜΗ,
  • ΦΕΚ σύστασης/τροποποιήσεων
  • Πρακτικό Διοικητικού Συμβουλίου υπογεγραμμένο από τα μέλη του Δ.Σ., για την παροχή ειδικής πληρεξουσιότητας στον τρίτο για τις ειδικές πράξεις διαχείρισης απαριθμημένες, καταχωρημένα στο Γ.Ε.ΜΗ.
  • Πιστοποιητικό μεταβολών
  • Πιστοποιητικό τροποποιήσεων από Γ.Ε.ΜΗ.

Για τις Ε.Π.Ε.   Προσκομίζεται:

  • Απόφαση της συνέλευσης των εταίρων δημοσιευμένη και καταχωρημένη στο Γ.Ε.ΜΗ (που ορίζει διαχειριστή ο οποίος μπορεί να είναι εταίρος ή και τρίτο πρόσωπο, και για ποιες πράξεις ειδικά, ή το καταστατικό της εταιρείας  που ορίζει τον διαχειριστή και για ποιες πράξεις).
  • Πιστοποιητικό μεταβολών
  • Πιστοποιητικό τροποποιήσεων από Γ.Ε.ΜΗ.

  Για τις Ι.Κ.Ε. Προσκομίζεται:   

  • Καταστατικό, όπου ορίζεται ο εταίρος ή τρίτος ( αν δεν υπάρχει ορισμός στο καταστατικο τότε ορίζεται εκ του νόμου διαχειριστής να είναι ο εταίρος ή οι εταίροι συλλογικά).
  • Πιστοποιητικό μεταβολών
  • Πιστοποιητικό τροποποιήσεων από Γ.Ε.ΜΗ.

Για την Ομόρρυθμη εταιρεία Προσκομίζεται:   

  • Καταστατικό ( απ’ όπου προκύπτει ο διορισμός)
  •  Ειδικό συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο προς τον τρίτο για την εκτέλεση ορισμένων εντολών για την τέλεση πράξεων διαχειρίσεως (αυτό θα πρέπει να προβλέπεται από το καταστατικό της εταιρείας ).
  • Πιστοποιητικό μεταβολών από Πρωτοδικείο,
  • Πιστοποιητικό τροποποιήσεων από Γ.Ε.ΜΗ.

Για την Ετερόρρυθμη εταιρεία Προσκομίζεται:

  • Καταστατικό ( απ’ όπου προκύπτει ο διορισμός)
  • Ειδικό συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο προς τον τρίτο για την εκτέλεση ορισμένων εντολών για την τέλεση πράξεων διαχειρίσεως (αυτό θα πρέπει να προβλέπεται από το καταστατικό της εταιρείας ).
  • Πιστοποιητικό μεταβολών από Πρωτοδικείο,
  • Πιστοποιητικό τροποποιήσεων από Γ.Ε.ΜΗ.

Επιπρόσθετα, ο νόμιμος εκπρόσωπος της κάθε εταιρείας προσκομίζει στο Ίδρυμα υπέυθυνη δήλωση , δηλώνοντας ότι τα νομιμοποιητικά έγγραφα που προσκομίζει είναι σε ισχύ , ότι δεν έχει επέλθει τροποποίησή τους, καθώς και ότι δηλώνει και δεσμεύεται να ενημερώνει άμεσα  την εταιρεία/ίδρυμα για οιαδήποτε μεταβολή του νομικού καθεστώτος της εταιρείας ,εκπροσώπευσης αυτής, και παύσης/ανάκλησης διαχειριστή/πληρεξουσιότητας προς αυτόν για τις εν λόγω διαχειριστικές πράξεις που θα έχει αναλάβει.

Υποβολή αιτήματος για άνοιγμα εταιρικού ΛΠ

Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας για απόκτηση εταιρικού ΛΠ με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • διά ζώσης σε κάποιο από τα καταστήματα του δικτύου μας ( link με τα καταστήματα μόνο )  
  • Με ηλεκτρονική υποβολή του αιτήματος μέσω της ιστοσελίδας του Ιδρύματος www.intelexpress.gr. Επιλέγοντας Login to eBanking θα ανακατευθυνθείτε στην Αίτηση Νομικού προσώπου  :

Επιλέγοντας την εντολή Αίτηση ΝΠ, συμπληρώνετε το αίτημα ηλεκτρονικά.

  • Μόλις το αίτημά σας καταχωρηθεί στη βάση μας , θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την περαιτέρω διαδικασία.

Δυνατότητες WEB Εφαρμογής & Εταιρικού Λογαριασμού Πληρωμών

Ενημέρωση

Πληρωμές Δημοσίων & Ιδιωτικών φορέων

Πληρωμές Προμηθευτών

Aποδοχή πληρωμών μέσω pos

• Να βλέπετε τον αριθμό του λογαριασμού σας, τον IBAN, καθώς και τους Δικαιούχους του λογαριασμού.
• Να παρακολουθείτε το Υπόλοιπο του λογ/μού σας ( διαθέσιμο και λογιστικό)
• Να εξάγετε την Κίνηση του λογαριασμού σας για επιθυμητό διάστημα
• Να ενημερώνετε τα στοιχεία του προφίλ σας ( ???? check )
• Να λαμβάνετε ΜΝΜ στην εταιρική σας μερίδα για οποιαδήποτε νέα υπηρεσία ή ενημέρωση

• Οφειλές Δημοσίου όπως ενδεικτικά
* Φόροι εισοδήματος , ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ, ΦΜΥ, λοιπές οφειλές ΔΟΥ
* Ασφαλιστικά Ταμεία
* Συνδρομές σε επιμελητήρια
*Δημοτικά Τέλη
• Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας
• Τηλεπικοινωνιακοοί πάροχοι
• Εταιρείες ύδρευσης
• Εταιρείες παροχής ενέργειας – φυσικού αερίου
• Ασφαλιστικές εταιρείες
• Προιόντα καταναλωτικής πίστης

Η Ιντελ Εξπρές Ίδρυμα Πληρωμών ΑΕ σε συνεργασία με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας δίνει στους επαγγελματίες πελάτες της τη δυνατότητα αποδοχής πράξεων πληρωμών με χρήση κάρτας και διευκολύνει το διακανονισμό & την εκκαθάριση των συναλλαγών τους με τη χρήση εταιρικού Λογαριασμού Πληρωμών.

Οι λύσεις μας για τους εμπόρους είναι ( με εικονίδια … ) ασφαλείς γρήγορες & αποτελεσματικές σύγχρονες & εύκολα εφαρμόσιμες σε κάθε δραστηριότητα.

Ασύρματο ή ενσύρματο pos για τη φυσική σας επιχείρηση οι 2 τύποι pos ( εχω το ένα εκ των 2 )

Μάθετε περισσότερα

Για τις τεχνικές προδιαγραφές της συσκευής ( πατάς κ ανοίγει pdf )

Σύντομος οδηγός χρήσης ( πατάς κ ανοίγει pdf )

Τα οφέλη για την επιχείρησή σας ( κ εδώ με εικονίδια )

– Αύξηση των πωλήσεων με την προσέλκυση νέων πελατών και τη διατήρηση των υφιστάμενων,

– Γρήγοροι διακανονισμοί συναλλαγών,

– Δωρεάν εγκατάσταση POS ( check αν ισχύει )

– Ελεύθερη και αποτελεσματική διαχείριση μετρητών και εξοικονόμηση χρημάτων με τη μείωση του κόστους διαχείρισης μετρητών,

– Tηλεφωνική βοήθεια για τεχνικά θέματα, καλώντας τους τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στο POS,

– Δωρεάν εκπαίδευση για όλο το προσωπικό που χειρίζεται τα POS.

– Ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική

– αποδοχή καρτών διαφόρων σχημάτων ( χρεωστικές, πιστωτικές με τα σήματα διαφόρων καρτών Mastercard, Visa ) – check αν έχουμε κ άλλα

– τεχνική & τηλεφωνική υποστήριξη σε περίπτωση εγκατάστασης, βλάβης ή τυχόν προβλήματος

Για να αποκτήσετε το UROVO i9100

Επισκεφθείτε ένα από τα Καταστήματα του δικτύου μας και υποβάλετε το σχετικό αίτημα.
Το αίτημά σας θα αξιολογηθεί από το αρμόδιο Τμήμα μας και εφόσον εγκριθεί θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να υπογράψτε τη σχετική σύμβαση.

Το τερματικό θα αποσταλεί στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε

Για αναλυτικές πληροφορίες

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μας μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 ή και  στο δίκτυο των καταστημάτων μας