Every Day: 08:00 - 21:00
+30 2105245817-8

Συχνές Ερωτήσεις

Λογαριασμοί Πληρωμών

Εμβάσματα

POS

Πληρωμές Λογαριασμών

1. Τι έγγραφα θα χρειαστεί να προσκομίσω για να ανοίξω Λογαριασμό Πληρωμών;

Για τη διενέργεια άμεσων και ασφαλών συναλλαγών με χρήση Λογαριασμού Πληρωμών θα χρειαστεί να μας προσκομίσετε τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα. Για να δείτε τον κατάλογο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών φυσικών ή νομικών προσώπων πατήστε εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης, τηλεφωνικά στο 214 4052200 (εσωτ. 300) κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες Δευτ. – Παρ.. 09:00 – 17:00 ή να απευθύνετε σχετικό e-mail στο support@intelexpress.gr .

2. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για μένα αφού ανοίξω Λογαριασμό Πληρωμών;

Με το άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών μπορείτε να πραγματοποιήσετε εύκολα και γρήγορα τις συναλλαγές σας όλο το 24ωρο από τον υπολογιστή ή το κινητό σας, χωρίς να προσέλθετε στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησής μας.

Εάν είστε ιδιώτης, πατήστε εδώ.

Εάν είστε εκπρόσωπος επιχείρησης, πατήστε εδώ.

3. Μετά από πόσες μέρες, αφού φέρω τα απαραίτητα έγγραφα, ανοίγει ο Λογαριασμός Πληρωμών μου;

Για να αξιολογηθεί θετικά το αίτημά σας από το Τμήμα Κανονιστικής Συμμόρφωσης του Ιδρύματος θα πρέπει να πληρούνται όλα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά κριτήρια κατά περίπτωση, όπως αυτά ορίζονται στο ρυθμιστικό και κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας βάσει της PSD2 και του Ν.4537/2018.
Για να αξιολογήσουμε το αίτημά σας θα χρειαστούμε το αργότερο πέντε (5) εργάσιμες μέρες.

4. Χρεώνομαι κάτι για το άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.
Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 (εσωτ. 300) κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

5. Χρεώνομαι κάποιο ποσό αν μεταφέρω χρήματα στο Λογαριασμό Πληρωμών μου; Αν ναι, πόσο;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 (εσωτ. 300) κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

6. Σε περίπτωση που θέλω να κλείσω τον Λογαριασμό Πληρωμών μου, που απευθύνομαι;

Για να κλείσετε τον Λογαριασμό Πληρωμών σας, μπορείτε να προσέλθετε δια ζώσης στο κεντρικό κατάστημα του Ιδρύματος στην οδό Μενάνδρου 57 & Βηλαρά, Τ.Κ. 10437, Αθήνα κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες λειτουργίας: Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την διαδικασία μπορείτε να απευθύνεστε τηλεφωνικά στο 214 4052200 (εσωτ. 300) κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

7. Μπορώ να ανοίξω Λογαριασμό Πληρωμών χωρίς να χρειαστεί να έρθω σε κάποιο κατάστημα σας;

Η φυσική σας παρουσία είναι απαραίτητη για το άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα από τα καταστήματα του Δικτύου μας και να ενημερωθείτε για την υπηρεσία μας.

Μπορείτε ωστόσο να υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας για άνοιγμα ΛΠ.
Με την παραλαβή του αιτήματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Εάν ενδιαφέρεστε για εταιρικό Λογ/μό Πληρωμών,
Επιλέξτε την Αίτηση Νομικού προσώπου και υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας για άνοιγμα ΛΠ.
Με την παραλαβή του αιτήματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός των ωρών του εργασίμου ωραρίου (09:00 – 17:00) τηλεφωνικά στο 214 405 2200 ή εναλλακτικά στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

8. Που έρχομαι για να ανοίξω Λογαριασμό Πληρωμών;

Εάν επιθυμείτε να ανοίξετε Λογαριασμό Πληρωμών μπορείτε να προσέλθετε σε ένα από τα καταστήματα του Δικτύου μας και να εξυπηρετηθείτε από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο.

Εναλλακτικά μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά αίτημα ανοίγματος ΛΠ από την διεύθυνση της ιστοσελίδας μας www.intelexpress.gr και πατώντας την επιλογή Login to e-Banking θα ανακατευθυνθείτε στο webBanking του Ιδρύματος όπου και μπορείτε να επιλέξετε το είδος αίτησης που θέλετε να κάνετε.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός των ωρών του εργασίμου ωραρίου Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 τηλεφωνικά στο 214 405 2200.

9. Ποιες υπηρεσίες προσφέρει ο Λογαριασμός Πληρωμών;

Παρέχουμε στους ιδιώτες πελάτες μας τη δυνατότητα πραγματοποίησης των συναλλαγών τους με τη χρήση Λογαριασμού Πληρωμών.

Πρόκειται για έναν άτοκο Λογαριασμό, τον οποίο μπορείτε να ανοίξετε εύκολα και γρήγορα και από εκεί να εκτελείτε συναλλαγές όπως:

  • Μεταφορές πιστώσεων (σε ένα άλλο Λογαριασμό Πληρωμών εντός του Ιδρύματος)
  • Μεταφορές Πίστωσης από τον Λογαριασμό σας σε τραπεζικό Λογαριασμό άλλης τράπεζας μέσα στον χώρο SEPA
  • Πληρωμές προς δημοσίους και ιδιωτικούς φορείς
  • Εμβάσματα σε περισσότερους από 50 προορισμούς
  • Τοποθετήσεις
  • Τοποθετήσεις εισερχομένων εμβασμάτων αυτόματα στον ΛΠ
  • Αναλήψεις

10. Για άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών για Νομικό Πρόσωπο, πρέπει να προσέλθει ο ίδιος ο εκπρόσωπος της εταιρείας ή μπορεί και όχι;

Για άνοιγμα Λογαριασμού Πληρωμών νομικού προσώπου απαιτείται η φυσική παρουσία του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας είτε:

  • Διά ζώσης σε κάποιο από τα καταστήματα του Δικτύου μας ή
  • Eναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος μέσω της ιστοσελίδας του Ιδρύματος www.intelexpress.gr. Επιλέγοντας Login to e-Banking θα ανακατευθυνθείτε στην Αίτηση Νομικού Προσώπου.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μάθετε περισσότερα ή επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός των ωρών του εργασίμου ωραρίου Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 τηλεφωνικά στο 214 405 2200.

11. Υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ ΛΠ για φυσικά πρόσωπα και ΛΠ για νομικά πρόσωπα;

Την δεδομένη χρονική στιγμή οι υπηρεσίες του ΛΠ που παρέχονται είναι ίδιες μεταξύ ΦΠ και ΝΠ.
Η διαφορά αφορά μόνο τον σκοπό και τις ανάγκες που εξυπηρετεί ο Λογαριασμός Πληρωμών ανα κατηγορία. Ειδικότερα, οι ιδιώτες κάνουν χρήση του ΛΠ για την εξυπηρέτηση καθημερινών υποχρεώσεων, ενώ οι επιχειρήσεις για την κάλυψη των επαγγελματικών αναγκών τους.

12. Γιατί να συμφέρει ένα νομικό πρόσωπο να ανοίξει Λογαριασμό Πληρωμών;

Οι δυνατότητες που παρέχει ένας εταιρικός ΛΠ είναι οι παρακάτω:

  1. Συνεχόμενη Ενημέρωση. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή:
    • Να βλέπετε τον αριθμό του Λογαριασμού σας, το IBAN
    • Να παρακολουθείτε το Υπόλοιπο του λογ/μού σας (διαθέσιμο και λογιστικό)
    • Να εξάγετε την κίνηση του Λογαριασμού σας για επιθυμητό διάστημα
    • Να ενημερώνετε τα στοιχεία του προφίλ σας
    • Να λαμβάνετε μύνημα στην εταιρική σας μερίδα για οποιαδήποτε νέα υπηρεσία ή ενημέρωση
  2. Πληρωμές Δημοσίων & Ιδιωτικών φορέων
  3. Πληρωμές Προμηθευτών
  4. Aποδοχή Πληρωμών μέσω pos

13. Αλλάζει κάτι στη χρέωση για τα νομικά πρόσωπα;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

14. Μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον Λογαριασμό Πληρωμών μου;

Φυσικά, είναι εφικτή η ανάληψη χρημάτων από τον Λογαριασμό Πληρωμών που τηρείτε στο Ίδρυμα.

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

15. Η ανάληψη μπορεί να γίνει μόνο από κάποιο κατάστημα σας;

Την δεδομένη χρονική στιγμή η ανάληψη πραγματοποιείται από τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του Δικτύου μας.

16. Που μπορώ να μεταφέρω τα χρήματα μου απο το Λογαριασμό Πληρωμών μου;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε:

  1. Μεταφορές πιστώσεων (σε ένα άλλο Λογαριασμό Πληρωμών εντός του Ιδρύματος)
  2. Μεταφορές Πίστωσης από τον Λογαριασμό σας σε τραπεζικό Λογαριασμό άλλης τράπεζας μέσα στον χώρο SEPA.

17. Υπάρχει δυνατότητα ανοίγματος Λογαριασμών Πληρωμών και σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα του εξωτερικού;

Εφόσον τηρούνται όλες οι κανονιστικές και οι νομικές προϋποθέσεις, παρέχεται η δυνατότητα ανοίγματος Λογαριασμού Πληρωμών, όπως αυτή ορίζεται στο πλαίσιο του Ν.4537/2018 και την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τις Πληρωμές εντός των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

1.Μπορώ να στείλω χρήματα και σε χώρες ή πόλεις που δεν έχετε καταστήματα;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τα εμβάσματά σας και σε προορισμούς όπου δεν υπάρχουν φυσικά σημεία εξυπηρέτησης με την προϋπόθεση ότι υπάρχει συνεργαζόμενος πάροχος στην χώρα αυτή.
Εάν επιθυμείτε να στείλετε χρήματα σε χώρα που δεν εξυπηρετείται επί του παρόντος από εμάς, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

  • τηλεφωνικά στο 214 4052200 (εσωτ. 300) Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00 ή
  • εναλλακτικά να μας απευθύνετε το ερώτημά σας συμπληρώνοντας τη ΓΕΝΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Στην προσπάθειά μας να καλύπτουμε τις ανάγκες σας εργαζόμαστε στην κατεύθυνση να επεκτείνουμε διαρκώς την εμβέλειά μας, ώστε να συμπεριλάβουμε πρόσθετες περιοχές και ακόμη περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης σε χώρες που ήδη παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.

2. Υπάρχουν χώρες που δεν μπορώ να στείλω χρήματα;

Το Ίδρυμα στα πλαίσια της συμμόρφωσής του με το ισχύον κανονιστικό και ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας δεν πραγματοποιεί μεταφορές κεφαλαίων σε προορισμούς για τους οποίους έχουν επιβληθεί διεθνείς κυρώσεις σύμφωνα με τις συστάσεις της Ευρωπαικής Επιτροπής και της FATF.

Χώρες οπως:

  • Ιράν
  • Λαοκρατική Δημοκρατία της Κορέας

3. Η τιμή προμήθειας για κάθε χώρα αλλάζει ή παραμένει ίδια για όλες;

Η προμήθεια των εξερχομένων εμβασμάτων κυμαίνεται ανάλογα με τον τύπο της συναλλαγής, τη χώρα προορισμού και το μεταφερόμενο ποσό.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση των συναλλαγών μας μπορείτε να ανατρέξετε στην σελίδα Τιμοκατάλογος.

4.Μπορώ να πραγματοποιήσω έμβασμα χωρίς να χρειαστεί να προσέλθω σε κάποιο κατάστημα σας;

Μέσω της εφαρμογής web banking σας δίνουμε τη δυνατότητα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια να πραγματοποιείτε, μεταξύ άλλων, και εμβάσματα σε περισσότερους από 50 προορισμούς online 24/7 από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet σας με χρέωση του Λογαριασμού Πληρωμών σας.
Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπό μας στο 214-4052200 ( εσωτ.300) για να ενημερωθείτε για την υπηρεσία των Λογαριασμών Πληρωμών.

Εάν είστε ιδιώτης
Εάν είστε επιχειρηματίας

5. Για την εκτέλεση εμβάσματος δέχεστε μόνο μετρητά;

Όχι. Σας δίνουμε τη δυνατότητα να εκτελείτε τα εμβάσματά σας πλέον και με χρέωση του Λογαριασμού Πληρωμών σας. Μάλιστα, μέσω της εφαρμογής web banking έχετε τη δυνατότητα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια να πραγματοποιείτε, μεταξύ άλλων, και εμβάσματα σε περισσότερους από 50 προορισμούς online 24/7 από τον υπολογιστή, το κινητό ή το tablet σας.

Εάν είστε ιδιώτης
Εάν είστε επιχειρηματίας

6.Έχετε συγκεκριμένο ποσό εμβασμάτων ανά ημέρα ή μπορώ να πραγματοποιήσω όσα θέλω;

Στα πλαίσια της συμμόρφωσης με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας, το Ίδρυμα εφαρμόζει πολιτική για την πρόληψη της Νομιμοποίησης Εσόδων από Παράνομες Δραστηριότητες και της Χρηματοδότηση της Τρομοκρατίας.
Στα πλαίσια αυτά έχει θεσπίσει συγκεκριμένα όρια συναλλαγών σε ημερήσια ή περιοδική βάση.

7. Πόση ώρα χρειάζεται για να παραλάβει ο παραλήπτης το έμβασμα από την ώρα που πραγματοποιείται;

Στα επόμενα πέντε λεπτά από τη στιγμή της συναλλαγής ο παραλήπτης μπορεί να παραλάβει το ποσό του εμβάσματος.

8. Έχασα / Ξέχασα τον κωδικό εμβάσματος μου. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;

Σε περίπτωση που χάσατε ή ξεχάσατε τον κωδικό του εξερχόμενου εμβάσματός σας, θα χρειαστεί να προσέλθετε στο κατάστημα που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή προκειμένου να επαναληφθεί η διαδικασία της πλήρους ταυτοποίησής σας.

9. Μπορώ να ακυρώσω ένα έμβασμα μου;

Υπάρχει η δυνατότητα ακύρωσης ενός εμβάσματος εφόσον το ποσό δεν έχει παραληφθεί από τον δικαιούχο.

Για να ακυρώσετε ένα έμβασμα που εκκίνησε από μετρητά, εφόσον τηρείται η παραπάνω προϋπόθεση θα χρειαστεί:

  • Να επισκεφτείτε το σημείο εξυπηρέτησης, στο οποίο πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή σας
  • Να φέρετε μαζί σας τα απαραίτητα έγγραφα για την ταυτοποίησή σας

Για να ακυρώσετε ένα έμβασμα που εκκίνησε από Λογαριασμό Πληρωμών εφόσον τηρείται η παραπάνω προϋπόθεση θα χρειαστεί:

Να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός των ωρών του εργασίμου ωραρίου (09:00 – 17:00) μπορείτε να καλείτε στο +30 214 405 2200 εντός του διευρυμένου ωραρίου (17:00 – 21:00) μπορείτε να απευθύνεστε στο κεντρικό κατάστημα (+030 210 52 45 817) ή επικοινωνήστε μέσω mail στο customer_support@intelexpress.gr

10. Μπορώ να έχω πρόσβαση σε παλιές μου συναλλαγές αν ζητήσω;

Ναι. Μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημά μας για την έκδοση της λίστας των συναλλαγών σας.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός των ωρών του εργασίμου ωραρίου (09:00 – 17:00) τηλεφωνικά στο +30 214 405 2200 ή εναλλακτικά στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

1. Μπορώ να νοικιάσω ή και να αγοράσω POS από το Ίδρυμα σας;

Την δεδομένη χρονική στιγμή, η Ίντελι Εξπρές σας παρέχει την δυνατότητα ενοικίασης POS σε προνομιακές τιμές.

Εάν είστε επιχειρηματίας

2. Από που μπορώ να παραλάβω το POS;

Σας παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής είτε:

  • Από το Κεντρικό Κατάστημα του Ιδρύματος, στην διεύθυνση Μενάνδρου 57 & Βηλαρά, Τ.Κ. 10437 κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος (09:00 – 17:00)
  • Μέσω εταιρείας courier στην δηλωμένη διεύθυνση της επιχείρησής σας

Αναλυτικά, για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 2144052200 (εσωτ. 300) Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00.

3. Υπάρχει δυνατότητα παράδοσης του POS σε δηλωμένη διεύθυνση από μένα;

Φυσικά, υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης pos στη δηλωμένη διεύθυνση της επιχείρησής σας. Η παράδοση θα πραγματοποιηθεί από εταιρεία courier.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 2144052200 (εσωτ. 300) Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00.

4. Γιατί με συμφέρει να νοικιάσω / αγοράσω POS από το Ίδρυμα σας;

Τα οφέλη για εσάς & την επιχείρησή σας:

  • Αύξηση των πωλήσεων με την προσέλκυση νέων πελατών και τη διατήρηση των υφισταμένων
  • Γρήγοροι διακανονισμοί συναλλαγών
  • Ελεύθερη και αποτελεσματική διαχείριση μετρητών και εξοικονόμηση χρημάτων με τη μείωση του κόστους διαχείρισης μετρητών
  • Τηλεφωνική βοήθεια για τεχνικά θέματα, καλώντας τους τηλεφωνικούς αριθμούς που αναγράφονται στο POS
  • Δωρεάν εκπαίδευση για όλο το προσωπικό που χειρίζεται τα POS
  • Ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική
  • Αποδοχή καρτών διαφόρων σχημάτων (χρεωστικές, πιστωτικές με τα σήματα διαφόρων καρτών Mastercard, Visa)
  • Τεχνική & τηλεφωνική υποστήριξη σε περίπτωση εγκατάστασης, βλάβης ή τυχόν προβλήματος

Εάν είστε επιχειρηματίας

5. Τι πρέπει να προσκομίσω για την ενοικίαση / αγορά POS;

Για την ενοικίαση ή αγορά τερματικού pos θα χρειαστεί να τηρείτε στο Ίδρυμα Λογαριασμό Πληρωμών.

Για να ενημερωθείτε για τα τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα πατήστε εδώ.

6. Ποιο είναι το μηνιαίο κόστος χρέωσης POS;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις μπορείτε να απευθύνεστε στο
214 4052200

7. Σε περίπτωση βλάβης του POS μου που απευθύνομαι;

Σε περίπτωση βλάβης του POS, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο: 21 1104 9900 και θα εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία συντήρησης και υποστήριξης που υποστηρίζει την απρόσκοπτη λειτουργία των POS για παροχή καθοδήγησης και της επίλυσης των προβλημάτων σας.
Η εταιρεία λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας και καθ΄όλη την διάρκεια του 24 ώρου.

8. Με ποιόν επικοινωνώ για πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ενοικίαση / αγορά POS;

Για οποιαδήποτε πληροφορία και ενημέρωση σχετικά με την απόκτηση των τερματικών συσκευών POS μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα εξυπηρέτησης τηλεφωνικά στο 2144052200 Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00 ή να απευθύνετε σχετικό e-mail στο support@intelexpress.gr ή να επισκεφτείτε το κεντρικό κατάστημα του Ιδρύματος στη διεύθυνση: Μενάνδρου 57 & Βηλαρά, 10437 Αθήνα, Δευτ. – Παρ. 09:00 – 17:00.

1.Μπορώ να πληρώσω λογαριασμό οποιουδήποτε δημοσίου ή ιδιωτικού φορέα?

Μπορείτε πολύ εύκολα και γρήγορα να πληρώσετε λογαριασμούς δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων είτε με μετρητά σε κάποιο από τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του Δικτύου μας, είτε με χρήση του Λογαριασμού Πληρωμών σας μέσα από την web πλατφόρμα μας.

Οι φορείς που εξυπηρετούμε αυτή τη στιγμή:

  • Οφειλές Δημοσίου όπως ενδεικτικά
    • Φόροι εισοδήματος , ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ, ΦΜΥ, λοιπές οφειλές ΔΟΥ
    • Ασφαλιστικά Ταμεία
    • Συνδρομές σε επιμελητήρια
    • Δημοτικά Τέλη
  • Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας
  • Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι
  • Εταιρείες ύδρευσης
  • Εταιρείες παροχής ενέργειας – φυσικού αερίου
  • Ασφαλιστικές εταιρείες
  • Προϊόντα καταναλωτικής πίστης

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μας μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 εντός εργάσιμου ωραρίου Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

2. Η πληρωμή λογαριασμών γίνεται μόνο σε συγκεκριμένα καταστήματα σας ή σε όλα;

Μπορείτε να πληρώσετε λογαριασμούς δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων είτε με μετρητά σε κάποιο από τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του Δικτύου μας, είτε με χρήση του Λογαριασμού Πληρωμών σας μέσα από την web πλατφόρμα μας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την υπηρεσία μας μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 εντός εργάσιμου ωραρίου Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

3. Μπορώ να κάνω πληρωμή λογαριασμών δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων χωρίς να προσέλθω σε κάποιο κατάστημα σας;

Μπορείτε πολύ εύκολα και γρήγορα, χώρις να προσέλθετε σε κάποιο από τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του Δικτύου μας, να πληρώσετε λογαριασμούς δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων με χρήση του Λογαριασμού Πληρωμών σας μέσα από την web πλατφόρμα μας.

4. Ποια είναι η χρέωση για την πληρωμή λογαριασμών δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τον τιμοκατάλογο και τις χρεώσεις μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.

Για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στο 214 4052200 εντός εργάσιμου ωραρίου Δευτ. – Παρ. 09.00 – 17.00 ή και στο Δίκτυο των καταστημάτων μας.

5. Γιατί με συμφέρει να πληρώνω τους λογαριασμούς δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων στο Ίδρυμα σας;

Μπορείτε να εξοφλήσετε λογαριασμούς κοινής οφελείας και δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων οποιαδήποτε στιγμή καθώς βρισκόμαστε κοντά σας παρέχοντας μεγάλο Δίκτυο καταστημάτων και αντιπροσώπων σε όλη την Ελλάδα, με διευρυμένο και συνεχόμενο ωράριο λειτουργίας όλες τις μέρες της εβδομάδας (Δευτ-Κυρ. 09:00 21:00).

Εναλλακτικά, μπορείτε ακόμη πιο εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια να πραγματοποιείτε τις πληρωμές των λογαριασμών σας είτε ως ιδιώτης, είτε για την επιχείρησή σας μέσω της εφαρμογής webBanking.